We wrześniu br. Hilux był najpopularniejszym pick-upem na polskim rynku. Zarejestrowano 77 egzemplarzy tego modelu, co przekłada się na 31,3% udziału w segmencie. To aż o 60% więcej rok do roku, choć wzrost rynku pick-upów wyniósł w tym czasie 7%.
Od stycznia do września zarejestrowano 508 egzemplarzy Toyoty Hilux, co daje drugie miejsce w segmencie i stanowi 23,6% tej części rynku. Liczba rejestracji Hiluxa w tym okresie wzrosła o 23% w porównaniu do pierwszych 9 miesięcy roku 2019, przy wzroście całego segmentu o 1%.
We wrześniu br. drugie miejsce wśród kompaktowych vanów (CDV) przypadło w udziale Toyocie PROACE CITY i PROACE CITY Verso. Odnotowano 328 rejestracji tych modeli, co stanowi 16,2% udziału w segmencie. Bardzo dobry wrześniowy wynik przyczynił się do awansu samochodów z gamy PROACE CITY w swojej klasie na 5. miejsce, licząc od początku roku. Liczba rejestracji w trzech kwartałach tego roku wyniosła 1 574 auta (11% udziału w segmencie).

W ostatnim miesiącu Toyota zanotowała 114 rejestracji PROACE i PROACE Verso. Jest to o 23% więcej niż rok wcześniej – również powyżej wzrostu całego segmentu, który wyniósł 16%. Od początku roku Toyota dostarczyła klientom 1260 samochodów z gamy PROACE, co stanowi 12,8% udziału w rynku.
„Bardzo nas cieszy rosnąca popularność aut dostawczych Toyoty, szczególnie w naszym regionie. Obszar Europy Centralnej, czyli Polska, Czechy, Węgry i Słowacja, może się pochwalić najwyższą sprzedażą PROACE w Europie. Liczba 8428 egzemplarzy zarejestrowanych od stycznia do września stawia nas na pierwszym miejscu na kontynencie, przed takimi rynkami jak Wielka Brytania, Niemcy, Hiszpania i Francja. To aż 15% wszystkich egzemplarzy tego modelu sprzedanych w tym czasie w Europie” – powiedział Tomasz Suliga, LCV Manager Toyota Motor Poland i Toyota Central Europe.
„Nasza oferta aut użytkowych jest szeroka, różnorodna i obejmuje nowoczesne samochody wyposażone w zaawansowane systemy bezpieczeństwa. Przykładamy też ogromną wagę do specyfiki obsługi klientów flotowych, którzy mają zupełnie inne potrzeby i wymagania niż osoby prywatne. Dlatego stworzyliśmy specjalistyczną sieć sprzedaży Toyota Professional, w której każdy przedsiębiorca znajdzie taką pomoc w zakresie rozbudowy i obsługi floty samochodów służbowych, jakiej potrzebuje. Już za chwilę poinformujemy o dwóch nowych stacjach w sieci Toyota Professional. To będzie oznaczało, że łącznie będzie działało w Polsce już 6 dedykowanych salonów. W najbliższym czasie pierwszy tego typu obiekt powstanie również na Węgrzech” – dodał Tomasz Suliga.
